philalden

Alla inlägg under januari 2018

Av Marie Philaldén - 24 januari 2018 12:47


LONG TIME .........

          BUT NOW I´M HERE


När man trillat ner i djupet och bara se svart runt omrking sig

              ska man inte blogga

Det blir så fel, man kan inte fokusera

             skriver om saker som man ångrar sen


Nu har jag börjat klättra mot toppen

                                   Ser ljuset.......

Jag nådde verkligen den hårda botten, det gjorde så ont, fanns inget ljus, hoppet var borta
Det enda jag såg och kände var mörker.
Ett mörker som omslöt mig, som verkligen ville sluka mig

Det var så nära......så nära

                             Att det vann

Tydligen finns det en kraft inom mig som kämpade emot. 
Som gav mig styrka att titta uppåt, försöka ta ett steg i taget mot ljuset

Är så stolt över mig själv att jag klättrar utan hjälp, utan skyddsnät.......


Jag har blivit så mobbad av familjemedlem och släkt.
Misshandlad psykiskt av exet.

Gått igenom ett helvete med feloperation, en överdos av en sjuksköterska som på håret kostade mig livet
Legat inne i två månader för denna operation, nio operationer senare har jag fortfarande problem
Slåss med sjukvård om mina problem, om min smärta, min SLE, min DLE.....

Slåss mot demonerna som vill ta över min kropp, att ALLA hade rätt


                                  ATT JAG 

                                     INTE ÄR

                                           VÄRD NÅGONTING


Jag ska bevisa för alla att jag är värd allt.... 

Jag har tre fina barnbarn och ett bonus barnbarn som håller mig uppe.

Jag skyndar långsamt upp för stegen.

Börjat planera lite, kanske det kommer funka och gör det inte så dör jag inte för det.


Jag kommer berätta i min blogg.

Stäcker ut min hand och se om någon vågar ta emot den.

Kanske jag hjälper någon annnan som har det lika jobbigt

Någon som funderar på välja den enkla vägen.....

                               Avsluta sitt liv

GÖR DET INTE

Hur mörkt allt än är, hur svårt den är.......

LOVAR ER

Att allt löser sig.

Det finns alltid en ljusning, finns ett hopp, alla förtjänar lycka.

Sträck ut din hand, det finns alltid någon som tar emot den

Lyssna på mig, läs min blogg.....

Ni kommer förstå att det alltid löser sig


Klarade jag mig


                                      SÅ KLARAR NI DET OCKSÅ


Ovido - Quiz & Flashcards